tiistai 26. huhtikuuta 2011

Sundaytunika

Kangaskaappia siivotessa osui käteen palanen viime kesänä ostettua Metsolan Sundayfroteeta. Ihana kuosi! Tätä ostin metrin viime kesänä ja siitä on aikaisemmin valmistunut kietaisupaita vauvalle (on ollut yksi suosikkivaate) ja paita itselle (sekin oli viime kesän suosikki) ja kangasta oli vielä sen verran jäljellä, että sain kasattua neitokaiselle toisen tunikan. Minä oon niin höpsähtänyt nuihin tunikoihin ja mekkoihin, että niitä tulee pidettyä kotonakin ihan arkena :) Kaava on tässä sama mitä aikaisemmin esittelemässäni hippietunikassa.

Kaava:Ompelukurssin opettajalta saatu
Koko:62-68cm
 Kangas: Lasten Metsola


8 kommenttia:

  1. Aivan ihana! Tunikamalli on kyllä upea ja kangas tosi kaunis!

    VastaaPoista
  2. Ihana tunika ja kivaa tuo kangas! Kauniit unet toisella :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten söpöt; sekä tunika että käyttäjäkin :)

    VastaaPoista
  4. ihana! mä niiiiin haluaisin tuota kangasta.

    VastaaPoista
  5. Oi kun ihana, ja niin on prinsessa itsekin suloinen. Minäkin olen tytöllä pitänyt mekkoja ihan vauvasta asti. Tuntui niin mukavalta kun sai tytönkin :)

    VastaaPoista
  6. Tosi ihana tunika ja tyttö myös! Vasta löysin kivan blogisi, varsinkin kun minulla on "samanikäiset" poika ja tyttö :-)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille kommenteista :) Ja tervetuloa uusille lukijoille!

    VastaaPoista