keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Monta monituista paitaa itselle!

Viimeisten kuukausien aikana oon tehnyt itselle aika monta paitaa :D Paitojen kankaat ovat löytyneet kangaskaapista ja joitakin kankaita on jemmattu pitkään! Vanhin kangas taitaa olla ostettu neljä vuotta sitten ja uusin vuosi sitten :D Nyt mulla on ilmeisesti menossa jonkinsortin kevätsiivous kangaskaappiin kun haluan päästä kaikista eroon ;) 

Nämä paidat oon tehnyt sillä ajatuksella, että menisivät nyt raskausaikana ja sitten synnytyksen jälkeen imetyspaitoina! Paitojen materiaalina on puuvillatrikoo jossa on mukana elastaniia tms. joustoa antavaa eli paitojen pitäisi venyä mahan mukana ja kuitenkin palautuisivat sitten takaisin. No saas nähdä miten toimivat! Paitojen kaava taitaa olla jo ihan oma kun sen verran paljon muokkauksia oon tehnyt. Mutta esikuvana toimii Me & and I malliston tunika . Nämä ovat olleet lempipaitoja ja muita en ole pitänytkään. Lyhythihaisten alle olen laittanut pitkähihaisen trikoopaidan vielä mutta kohtahan nuilla tarkenee jo pelkästään.


 Etukappaleen ristikkäiskappaleet on huoliteltu Framilonilla joka antaa napakkuutta ja palautuvuutta sitten imetyskäyttöä ajatellen.







13 kommenttia: